D2X_黑磔

© D2X_黑磔 | Powered by LOFTER
 
Land of All - Woodkid

本歌简直是EA/AE dang歌!!!

Woodkid,眼熟吗?
没错,就是启示录预告中Iron的演唱者

(b站有太太剪了同名EA/AE无差向MV,是我看过的视频里剪得最好的一个…绝对不容错过!!av7896074)

下面补贴一份歌词(歌词来自网易云音乐):
▷Land of All - Woodkid
I took a chance to build a world of mine,
贸然建立属于我的世界,
 
A one way ticket for another life,
去往新生的单程票握在手中,
 
On a petrol stained sailboat,
登上这条小船,
 
On a petrol stained sailboat,
张开满是油污的帆,
 
I used to dream about the other side,
曾梦见过彼岸的风景,
 
The sun rising on the skyline,
天际线上日光浮现,
 
And a beautiful rainbow,
还有一道绚丽的虹,
 
Such a beautiful rainbow,
一道绚丽的虹,
 
I came to break the wall that rose around you,
正是为了 打破你四周筑起的高墙,
 
To see the land of all,
我会看到无尽的大地,
 
I will fall for you,
然后为你倾倒,
 
I will fall for you,
然后为你驻足,
 
I miss the friends I had to leave behind,
抛在身后的朋友使我牵念,
 
My dad saying "I'm proud of you son",
“你是我的骄傲” 父亲微笑,
 
It makes me want to go home,
眼前闪现家乡的灯火,
 
Could I ever call this place home?
这里能否留住我的脚步,
 
I came to break the wall that rose around you,
正是为了 击碎你身边升起的峭壁,
 
To see the land of all,
终于将景色尽收眼底,
 
I will fall for you,
然后为你折服,
 
I will fall for you,
然后为你恍惚,
 
I came to break the wall that rose around you,
正是为了 打破你四周筑起的高墙,
 
To see the land of all,
我会看到无尽的大地,
 
I will fall for you,
然后为你踟蹰,
 
I will fall for you,
然后为你迷途,
  
End.◁

评论(4)
热度(46)